Ερευνα Nielsen: «Βουτιά» διετίας στην κατανάλωση παγκοσμίως

Στο χαμηλότερο επίπεδο από τα τέλη του 2009 διαμορφώθηκε το β΄τρίμηνο του έτους ο παγκόσμιος δείκτης καταναλωτικού κλίματος της εταιρείας Nielsen Company, με το αβέβαιο οικονομικό περιβάλλον, την κρίση χρέους στην Ευρωζώνη και τον αυξανόμενο πληθωρισμό να κάνει πιο επιφυλακτικούς τους καταναλωτές. Στις ΗΠΑ ο σχετικός δείκτης ήταν στο χαμηλότερο επίπεδο από το δεύτερο εξάμηνο του 2009, την εποχή κορύφωσης της παγκόσμιας ύφεσης.